Vampirina Kızları (Kısalar)
Vee, Poppy ve Bridget, kendi rock grupları Ghoul Girls'ü kurmaya karar verirler. Demi, Gregoria ve Şef Remy'e katılın ve grubun içlerindeki hortlakları dışarı çıkarmasına izin vermelerini izleyin!
En sevdikleri grup Scream Girls'den esinlenen Vee, Poppy ve Bridget, kendi rock grupları Ghoul Girls'ü kurmaya karar verirler. Grubun içlerindeki hortlakları ortaya çıkarmasını izlemek için ekran başına geçen Demi, Gregoria ve Şef Remy'e, siz de katılın!