Viking Okulu
Viking Skool, yeni nesil Vikingler olmak için çok garip sınavlardan geçen üç arkadaşın hikâyesini anlatır.
Viking Skool, geleceğin liderleri olmak için en iyilerin en iyisini yetiştirmiştir. Gençler Ylva, Erik ve Arni, Viking Skool'da bir araya gelen üç arkadaştır. Viking olma ihtimalleri çok yüksektir. Sıra dışı halleriyle ile birbirine bağlı olan dostlukları ancak onları bekleyen zorluklarla karşılaştıkça büyüyecektir. Üç kahramanımız gerçek Viking kalbinin ve ruhunun nasıl göründüğünü gösterecektir. Bize cesaretin kolay değil gerekli olduğunu, sadakatin önemli ama dürüstlüğün daha önemli olduğunu ve dostluğun bizi hayata bağlayan güvenilirlik olduğunu gösterecekler.