We Were the Lucky Ones
Georgia Hunter'ın New York Times çok satan romanından televizyona uyarlanan "We Were the Lucky Ones", İkinci Dünya Savaşı'nın başında ayrı düşen bir Yahudi ailenin inanılması güç gerçek hikayesinden esinlenen bir mini dizidir. Dizi, hayatta kalmak ve yeniden bir araya gelmek için ellerinden gelen her şeyi yapan bu aileyi kıtalar boyunca takip etmektedir.