Whiskey on the Rocks
“Whiskey on the Rocks”, Sovyet denizaltısı U-137'nin Karlskrona takımadalarında karaya oturduğu 1981 yılının ekim ve kasım ayları arasındaki çarpıcı günlerde gerçekte neler yaşandığını eğlenceli bir şekilde ele alıyor. Dünya daha önce hiçbir zaman tam anlamıyla küresel bir çatışmaya bu kadar yakın olmamıştı ve şimdi tüm sorumluluk tek bir adamın, İsveç Başbakanı Thorbjörn Fälldin'in omuzlarındadır.