Zatonya
Sırrı, yaşadığı dönemin çok üzerinde ve günümüze atıfta bulunan icatları olan, hayal dünyası geniş, zihnisinir icatlarıyla birlikte ilginç bir mucit. Herkesin iyiliği için Zatonya’yı neredeyse baştan aşağı değiştiriyor. Zatonya'nın iyiliği için uğraşan Sırrı ve mahalleliyi, icatlar ve keşifler etrafında şekillenen birbirinden heyecanlı maceralar bekliyor.