Hocus Pocus 2
It’s been 29 years since someone lit the Black Flame Candle and resurrected the 17th-century Sanderson sisters, and they are looking for revenge. Now it is up to three high-school students to stop the ravenous witches from wreaking a new kind of havoc on Salem before dawn on All Hallow’s Eve.