Secrets of the Octopus
Octopus are like aliens on earth: three hearts, blue blood, the ability to squeeze through a space the size of their eyeball. But there is so much more to these weird and wonderful animals. Intelligent enough to use tools or transform their bodies to mimic other animals, even communicate with different species. The secrets of the octopus are more extraordinary than we ever imagined.