Free Solo
A stunning, intimate and unflinching portrait of free solo climber Alex Honnold, as he prepares to achieve his lifelong dream: scaling the face of the world’s most famous rock — the 3,200-foot El Capitan in Yosemite National Park — without a rope. Renowned filmmakers E. Chai Vasarhelyi and Jimmy Chin capture the death-defying climb with exquisite artistry and masterful, vertigo-inducing camerawork.