The Parent Trap
Susan and Sharon are identical twins separated at birth. Neither knows the other exists until a simple twist of fate finds them at the same summer camp, where they switch places in hopes of getting their divorced parents back together.
Hayley Mills lights up the screen in Disney's beloved The Parent Trap. Mills stars as Susan and Sharon, identical twins separated at birth. Neither twin knows the other exists until a simple twist of fate finds them at the same summer camp. Then, realizing who they are, they plan a little twist of their own: they switch places with high hopes of getting their divorced parents back together.