Origins: The Journey of Humankind
Origins explores how mankind became modern, in a time-travel adventure delving deep into history to find the pivotal ‘origin’ moments that fueled our evolutionary ascension. World-class future-thinker Jason Silva guides us through the exploration of these key developments – such as fire, medicine, war, money, and communication – that fundamentally shaped our modern lives.