Something Wicked This Way Comes
The ominous arrival of Dark’s Pandemonium Carnival in Green Town sparks the curiosity of two boys, Will Halloway and Jim Nightshade. Dark transforms some of the townspeople as the boys try to find out the secret of the carnival. The boys hide from Dark who threatens Will’s father, the town librarian, who in turn finally helps good triumph over evil as he saves the boys and causes the destruction of the carnival.