Elektra
Based on the popular Marvel comic book, this action-packed saga stars Jennifer Garner as Elektra, a warrior-assassin who fights the ultimate battle between good and evil.
From the forces that brought you X-Men and Daredevil ...Superstar Jennifer Garner proves that looks can kill as the sexiest action hero ever to burst from the pages of Marvel Comics. Restored to life after sustaining mortal wounds in Daredevil, an icy, solitary Elektra (Garner) now lives only for death as the world's most lethal assassin. Using her bone-crunching martial arts skills and Kimagure - the ability to see into the future-Elektra is on a collision course with darkness...until her latest assignment forces her to make a choice that will lead either to her redemption or destruction in the ultimate battle between good and evil!