Tváří v tvář
Agent FBI a vraždící psychopat si ve strhujícím akčním filmu Johna Woo vymění identitu a tvář.
Agent FBI Sean Archer (John Travolta) ví, jak zastavit nepolapitelného teroristu Castora Troye (Nicolas Cage) – musí získat jeho totožnost. A tak podstoupí futuristickou operaci a nechá si transplantovat Troyovu tvář, aby mohl proniknout do jeho světa a odhalit přísně střežená tajemství. I když však vypadá a chová se jako Troy, ve skutečnosti ho nezná. Archera by nikdy nenapadlo, že se Troy bude mstít a že donutí lékaře, aby mu transplantovali jeho tvář. Archer teď prožívá příšernou noční můru – jeho úhlavní nepřítel totiž žije s jeho rodinou.