Buster's Big Halloween Adventure
Ve Wheelieville se slaví Halloween a Buster se nemůže dočkat, až si oblékne kostým a půjde koledovat! Letos je ještě nadšenější, protože ho bude trávit s malou sestřenicí, autobusem Bellou, která přijela do města oslavit svůj první Halloween. Ale když ve městě zmizí vzácné Dýňové světlo a Miska se sladkostmi, Buster, Bella a všichni jeho kamarádi musí zachránit Halloween.
Ve Wheelieville se slaví Halloween a Buster se nemůže dočkat, až si oblékne kostým a půjde koledovat! Letos je ještě nadšenější, protože ho bude trávit s malou sestřenicí, autobusem Bellou, která přijela do města oslavit svůj první Halloween. Busterovi se líbí, že může Bellu provázet a pomoct jí s vybíráním úžasného halloweenského kostýmu. Ale když ve městě zmizí vzácné Dýňové světlo a Miska se sladkostmi, Buster, Bella a všichni jeho kamarádi musí zachránit Halloween, než začne velký průvod!