Tender Age
Šestnáctiletá Diane dělá, co matce Sophii na očích vidí. Jejich symbiotický vztah je ale pro dívku čím dál obtěžnější.
Šestnáctiletá Diane dělá, co matce Sophii na očích vidí. Jejich symbiotický vztah je ale pro dívku čím dál obtěžnější. Ve škole by chtěla být milována stejně jako doma, ale svou touhu vyjadřuje podivně. Když se na ni někdo usměje, udělala by pro něj cokoli. Drzá, provokující a po pozornosti toužící dívka se chce předvést a aspoň jeden víkend žít jako dospělá.