The Attendant
Frankie pracuje jako obsluha parkoviště v Severním Irsku a neustále vzhlíží k budoucnosti. Pracuje v úchvatném Giant’s Causeway v hrabství Antrim, v jednom z přírodních divů Irska. Jeho kamarádka a kolegyně Cathy má se svým manželem Paulem malér, ale jak Frankie vždycky říká, něco se objeví.