The Murder That Changed Britain
Dne 15. července 1992 byla ve Wimbledon Common zavražděna mladá matka, Rachel Nickell. Činu přihlížel její tříletý syn Alex. Její smrt vedla k jednomu z nejznámějších justičních omylů v britské kriminální historii.