La reine des renards
Liščí královna je nejsmutnější ze všech lišek. V noci se její znepokojená skupina probírá odpadky města a hledá něco, co by jí zvedlo náladu. Vrací se s tajně napsanými, ale neodeslanými milostnými dopisy.