Lady a Tramp
Zamilujte si klasiku od Walta Disneye, Lady a Tramp! Prožijte vzrušující dobrodružství zhýčkané kokršpanělky Lady a toulavého psíka Trampa se zlatým srdcem. Laskavý příběh okouzlí všechny generace.
Oblíbený klasický film z dílny Walta Disneye, plný báječných písniček a čistokrevné legrace, nabyl po úplném digitálním přepracování nového lesku. Prožijte vzrušující psí dobrodružství s nezapomenutelnými postavičkami, kterým vévodí zhýčkaná kokršpanělka Lady a toulavý pejsek Tramp se zlatým srdcem. Dále uvidíte kamarády kokršpanělky Lady, Baryka a Fouska a dvě prohnané kočky Si a Am. Nejromantičtější večer s nimi prožijete na „bella notte“, kde Lady poznává, co to znamená být volná a bez pána.