Balada o Nessie
Balada o Nessie, která se odehrává na „krásné modré vysočině“ ve Skotsku , je rozverným a pestrobarevným příběhem o přátelské lochnesské příšeře Nessie a o tom, jak se svým nejlepším kamarádem, gumovou kachničkou MacQuackem, přišla žít do vřesoviště, které teď nazývají svým domovem. Dobrodružství rozpohybuje chamtivý developer jménem MacFroogle, který se rozhodne na místě Nessiina domova vybudovat minigolfové impérium. Obsahuje vyobrazení tabáku.