Frankenweenie
Seznamte se se Sparkym, obyčejným rodinným psíkem, který se díky souhře neuvěřitelných okolností stane Frankenweeniem! Společně s rodinou Frankensteinových prožije napínavé, ač prapodivné dobrodružství, které z tohoto filmu dělá nehorázně vtipnou podívanou. V hlavní roli mladý Barret Oliver a Daniel Stern a Shelley Duvallová jako jeho rodiče. U Frankenweenieho se potrháte smíchy – ale nebojte, Viktor vás sešije!