Beach Picnic
Kačer Donald a Pluto si užívají na pláži. Donald Pluta škádlí s nafukovacím koněm. Mezitím mravenčí kolonie ukradne Donaldovi piknikový oběd. Rozzuřený Donald rozloží mucholapky, aby mravence zastavil, ale po sérii nehod se sám zamotá do vlastní pasti.