Mr. Mouse Takes a Trip
Myšák Mickey a Pluto se vydávají na výlet vlakem, ale průvodčí Pete nechce Pluta pustit dovnitř. Poté, co Mickey propašuje Pluta do vlaku ve svém zavazadle, musí pohotově zareagovat a použít několik převleků, aby je z vlaku nevyhodili.