Breaking2
Po šesti měsících moderního tréninku založeného na věděckých poznatcích se trojice elitních dálkových běžců rozhodla prolomit při maratónském běhu hranici dvou hodin. Vydávají se tedy na dlouhou cestu ve snaze o zápis do historie. Jejich cesta je plná testování v aerodynamických tunelech a pobytu v amerických běžeckých laboratořích, harmonizace tréninku s jejich každodenním životem ve východní Africe, až po závěrečný dramatický závod v Itálii.