Člověk mezi gepardy
Filmař zabývající se divokou přírodou, Bob Poole, se vydává za impozantní, silnou gepardí matkou, která je odhodlána udržet svá mláďata naživu za každou cenu. Na své cestě se musí potýkat s nebezpečími a realitou natáčení v africké divočině a přitom se snažit držet krok s nejrychlejším čtyřnohým zvířetem na planetě.