Brouk
Stejně jako každé ráno zalévá Red květiny, když najednou přiletí brouk a začne ho otravovat. Red se několikrát snaží brouka odehnat, ale nedaří se mu to, a tak ho nakonec postříká vodou. Má radost, že se ho zbavil, ale potom vidí, jak je zmoklý a nemůže létat, a je mu ho líto. A tak brouka osuší a ten odlétá. Záhy se však vrací a tentokrát s sebou přivedl i kamarády.