Burák v povětří
Burák se rozhodne, že se chce naučit létat. Po rychlokurzu se Burák vznese do nebe a shodou náhod je rekrutován elitní skupinou akrobatických letců Falcon Hawks. Na velkém leteckém dni Burák předvádí svůj nejnebezpečnější kousek, po kterém jej musí zachránit nikdo jiný než Blesk McQueen Hawk.