College Road Trip
Ambiciózní a sebevědomá Melanie Porterová (Raven-Symone) se těší na svůj první velký krok na cestě k nezávislosti – na dívčí výlet na vysoké školy. Tento přechodový rituál se však zvrtne, když její přehnaně starostlivý otec (Martin Lawrence) trvá na tom, že ji místo toho doprovodí. Melaniin vysněný výlet se rychle změní v noční můru plnou divokých a bláznivých situací. Pohodlně se tedy usaďte a těšte se na bláznivé dobrodružství, při kterém se budete smát jako o život.