Flubber
Geniální, ale sklerotický profesor Phillip Brainard (Robin Williams) je sice na pokraji objevu revolučního zdroje energie, ale také už dvakrát zapomněl přijít na svou vlastní svatbu. A teď mu to hrozí potřetí. Má si brát svou snoubenku, Dr. Saru Jean Reinoldsovou (Marcia Gay Harden) – prezidentku univerzity, která má finanční problémy. Když Phillip experimentuje na základě svých vlastních teorií velkého třesku, vyvine zázračnou elastickou substanci – Flubber. Phillip a jeho létající parťák Weebo brzy zjistí, že Flubber umožňuje věcem skákat a létat. Ovšem zůstává spousta otázek. Je Flubber dost dobrý, aby získal Phillipovi zpět Saru, dostal Medifield z finančních problémů a proklouzl mezi prsty zlého finančníka, který si na univerzitu brousí zuby? Zázračně elastický Flubber zaručeně dobije energii celé vaší rodině.