Eloise (Anna Kendricková) přijde o svoji roli družičky, ale i přesto se rozhodne zúčastnit svatby své nejlepší kamarádky, kde se brzy sblíží s odpadlíky, kteří sedí u obávaného stolu 19.
Eloise (Anna Kendricková) přijde o svoji roli družičky poté, co se s ní svědek rozešel. I přesto se rozhodne zúčastnit svatby své nejlepší kamarádky a ocitne se v zadní části tanečního sálu mezi skupinou odpadlíků. Jak se odhalují tajemství, Eloise se sbližuje se svými novými spolustolovníky a zjišťuje, že přátelství, a dokonce i románek, může vzniknout za těch nejnepravděpodobnějších okolností.