Cuba's Sugar Trains
Vydejte se s hostitelem Ianem Wrightem na vzrušující jízdu vlakem po Kubě, kde prozkoumá zchátralý, ale fascinující železniční systém ostrova. Navzdory jeho nespolehlivosti nabízí tato cesta jedinečný pohled na historii Kuby jako producenta cukru a na její ranou dopravní infrastrukturu.