Europe's Largest Desert
V suchých oblastech poblíž Pyrenejí, kde je déšť vzácný a vítr neúprosný, prosperuje zvláštní ekosystém. Navzdory krajinnému vzhledu připomínajícímu měsíc život přetrvává a ukazuje pozoruhodnou odolnost. Tento dokument zkoumá složitou rovnováhu mezi přežitím a nepřízní a odhaluje skryté srdce drsného prostředí, kde přežívají pouze nejodolnější tvorové.