Das Rad
Kamenní lidé Hew a Kew žijí už velmi, velmi dlouho na vrcholku své hory. Už toho dole v údolí viděli hodně, a tak už není snadné je něčím ohromit, jelikož mají své vlastní malé problémy, které musí řešit. Lidstvo ale najednou začalo objevovat a vynalézat nové věci, namísto toho, aby se jen motali kolem jako dřív. Toto nové chování začíná ohrožovat poklidnou Hewovu a Kewovu existenci...