Disney Holiday Magic Quest
Zloduchové od Disneyho ukradli z parku Kouzelné království kouzlo Vánoc! Připojte se k hvězdám ZOMBIES, které po setmění závodí o to, kdo ho zachrání jako první v této soutěži ve světě Walta Disneyho, kde jde opravdu o hodně.