Divoké Laponsko
Sníh pokrývá stromy a zelená světla tančí na hvězdné obloze. Během tohoto svátečního období myslí každý z nás na zimní říši divů, která se nachází daleko na sever od našich domovů. Na říši divů, kterou nazýváme Laponsko, domov Santa Clause. Ale daleko od všech vánočních světel se můžeme setkat se Santovým domovem, který je ještě kouzelnější, než si myslíme.