Lvi na stromech
V samém srdci Ugandy žijí lví smečky, které tráví většinu života na stromech. Toto vzácné a záhadné chování bylo pozorováno jen na několika dalších místech Afriky a o jeho příčinách se toho ví velmi málo. Tyto lvy se vydává zkoumat odborník na velké kočky Alexander Braczkowski a cestou ho potká nečekaný emotivní zvrat.