Dokonalý KLUK
Mae a Gabby jsou dvě velice chytré a technicky zdatné nejlepší kamarádky, které se rozhodly zkonstruovat dokonalého přítele. Brzy jim to ale přeroste přes hlavu, když zjistí, že úžasný kluk, kterého vytvořily, je ve skutečnosti přísně tajný elitní voják.
Gabby Harrisonová a Mae Hartleyová se u přírodovědných a matematických testů nezapotí, ale zapadnout do kolektivu ve škole pro ně není tak samozřejmé. Pomocí konstrukčního softwaru, který patří Maeině otci, sestrojí dívky verzi Maeina imaginárního přítele Alberta ve vysokém rozlišení, který má všechno, co si středoškolačka může od kluka přát. Když však Albert ožije jako vyspělý robotický voják, obě nejlepší kamarádky brzy zjistí, že Maein otec pracuje pro přísně tajnou vojenskou složku, která nyní Gabby, Mae i Alberta pronásleduje, aby se Albert nedostal do nesprávných rukou.