Moje neviditelná sestra
Cleo vždy žila ve stínu své oblíbené starší sestry Molly. Když však Cleo při svém halloweenském vědeckém experimentu způsobí podivnou nehodu, při níž se Molly stane neviditelnou, je to nyní Molly, koho si nikdo nevšímá. Společnou prací na zvrácení neviditelnosti se sestry naučí překonávat své rozdíly a zjistí, že mají společného víc, než kdy čekaly.