Donaldův bratranec Gus
Houser Gus, nenasytný bratranec kačera Donalda, přijíždí na návštěvu, a prakticky ho vyžene z domu tím, jak pořád jí. Když selže přímé jednání, aby se nenasytného hosta zbavil, uchýlí se Donald k zoufalým opatřením, aby ho vystrnadil.