Elio Fiorucci: Free Spirit
Modní návrhář, který přijal výstřednost. Fiorucci: Svobodomyslný duch sleduje cestu Elia Fiorucciho z milánských ulic k módní ikoně. Demokratizoval módu, vynalezl strečové džíny a stýkal se s Warholem, Basquiatem a Madonnou v dobách slávy Studia 54. Objevte život a odkaz tohoto mimořádného talentu.