Záplavy
Uprostřed největší pouště jižní Afriky se nachází zázrak – delta řeky Okavango v Botswaně. Je to jeden z nejrozmanitějších biotopů na Zemi, který každoročně prochází velkolepou proměnou, kdy se z pouště stává vodní říše divů. Pro mnoho živočichů jsou záplavové vody záchranným lanem, zatímco jiným způsobují obrovské problémy. Jedno však mají všichni společné: jejich život se řídí tlukotem srdce této velké africké záplavy.