Frank and Ollie
Vydejte se na cestu se dvěma výjimečnými animátory studia Disney, Frankem Thomasem a Olliem Johnstonem, kteří se s vámi podělí o úvahy, tajemství a inspirace, které je vedly k vytvoření některých z nejlepších animovaných filmů, jaké známe!