The Boys: The Sherman Brothers' Story
Jejich hudba je nezapomenutelná. Jejich jména jsou legendární. Pronikněte do života Roberta a Richarda Shermanových, plodné skladatelské dvojice, jejíž hudba zazněla v klasických filmech, jako je Mary Poppins nebo Kniha džunglí. Vydejte se do zákulisí filmového plátna a podívejte se, jak Walt Disney dokázal fascinujícím způsobem využít jazyk hudby, aby oba bratry spojil a vytvořil tak filmový odkaz, který nemá obdoby.