Hymna
Hymna je celovečerní dokumentární film, který sleduje skupinu amerických umělců pod vedením uznávaného skladatele Krise Bowerse a renomovaného producenta Dahiho, kteří cestují po celé zemi a snaží se vytvořit novou americkou hymnu.