Jardin De Minuit
Na mladý pár dovádějící v lese svítí měsíc. Hra pár zavede do neznámé zahrady uprostřed mýtiny. Mladí milenci netuší, jaké nebezpečí se skrývá ve stínech, a tak vyrazí na cestičky Půlnoční zahrady. Postupně propadají jejímu kouzlu a ztrácejí se v záhadném bludišti. Podaří se jim zlomit kouzlo, které je uvěznilo?