Jim Henson: Tvůrce
Dokument Jim Henson: Tvůrce nás zavede do mysli výjimečného tvůrčího vizionáře, a to od jeho loutkářských začátků v místní televizi až po celosvětově úspěšné pořady jako Sezamová ulice či Muppet Show. Díky přístupu k Jimovým dodnes neodhaleným osobním archivům mohl režisér Ron Howard přinést fascinující a pronikavý pohled na složitého muže, jehož bezbřehá představivost inspirovala celý svět.