Král džungle 2
Divoké dobrodružství a komedie, po které rodiny i kritici šíleli jako opice po banánu, pokračuje se všemi oblíbenými postavami. To je Král džungle 2. Když jsme George viděli naposledy, užíval si se svou nevěstou Uršulou manželské hnízdečko v poklidné džungli. To se však má brzy změnit. Pletichářská tchyně Beatrice Stanhopová nedovolí, aby se její dcera a vnuk donekonečna tahali s nemotorným králem džungle. Spojí tedy síly s fanatickým bývalým snoubencem Uršuly, Lylem, který má Uršulu přesvědčit, aby George opustila, a oni mohli jeho džungli proměnit v mulč. Pak je ale všechny okolnosti zavedou do Las Vegas. Tam musí George, Op, Shep a Tuký zachránit Uršulu a pak uchránit džungli před burácejícími buldozery Uršulina bývalého snoubence Lyla.