Malé mořské děti
Oceánské vlny vytvoří malé mořské děti, které jsou pozvány na podvodní cirkusové hřiště na dně oceánu, kde si hrají s mořskými koníky, hvězdicemi a dalšími mořskými živočichy, než zmizí na hladině, odkud přišly.