Za zrcadlem
Když Mickey usne při čtení knihy Lewise Carrolla Alenka za zrcadlem, zdá se mu, že prochází zrcadlem ve své ložnici do země, kde nábytek a předměty ožívají a mluví. Ne všechny jsou však přátelské. A když si Mickey zatančí s královnou z balíčku hracích karet a vyvolá žárlivost krále, napadnou ho a pošlou zrcadlem zpět právě ve chvíli, když ho probudí budík.