Maradona - přísně tajné
Jsou lidé, kteří se stali bájnými postavami, skutečnými ikonami naší doby. Ale ikona je podle definice něco mysteriózního, nedosažitelného a nedefinovatelného. Maradona – přísně tajné je příběh Diega Armanda Maradony, největšího fotbalisty všech dob.